Traktör

Simge

Traktörler, ferguson, ford, new holland

Case New Holland (CNH)

Traktör ötesi bir traktör ziyaretine varsanız haydi bir tur atalım, case New Holland CNH o bir canavar, sekiz tekerlek,çift eksoz ve devasa görüntüsü ile bir traktörden çok dozere benziyor.

Elin Çiftçisi bunları kullanıyor biz ise üç kuruşluk traktörleri alsak acaba borcumuzu ödeyebilir miyiz, çok mu yakar,vergi konulur mu ? vb. sorularla kafamızı meşgul edip duruyoruz.Olsun çiftçi kardeşlerim, traktör merklısı dostlarım olsun bakmak ta para ile değil ya ben bol bol bakıyor ve bu canavar benim olsa diye hayal kuruyorum.iyi seyirler ola…..

Filed under: Case New Holland, traktör resimleri

7 Responses

  1. skalar diyor ki:

    dehşet bir traktör

  2. skalar diyor ki:

    dehşet bir traktör türkiyede varmıdır böyle traktör.

  3. Anonymous diyor ki:

    aynı bizim traktör türkiyede bi bizde wa bide başkasında eeeeee 10000 dönüm sulu arazin olursa böle bi traktörün olur

  4. Anonymous diyor ki:

    bu canavarı kullanmak isterdim

  5. Anonymous diyor ki:

    dev tıraktör kılip

  6. Anonymous diyor ki:

    mükemmel bir traktör hayran kaldım zaten dünyanın en güçlü trktörü new holland dev bir makina

  7. Anonymous diyor ki:

    süper traktördeyil dozer o traktörü tamir etmek isterdim

Bir Cevap Yazın

RSS Bilinmeyen Besleme

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.
